Nowy pomysł Lidla na kampanię reklamową. Wykorzystują słabości głównego konkurenta?

Sieć sklepów Lidl nie przestaje zaskakiwać, kilka dni temu ruszyła ich najnowsza kampania reklamowa, która podkreśla czystość panującą w sklepach, szybkość dokonywania zakupów, wygodne przemieszczanie się po sklepowych alejkach, informowanie o otwieranych kasach w nowoczesny sposób. 


Oglądając całość tej kreacji nie sposób oprzeć się wrażeniu, że to podkreślanie atutów swoich sklepów w kontekście konkurencyjnej sieci sklepów Biedronka, gdzie klienci w opiniach publikowanych w sieci dość często wytykają na przykład wąskie zastawione alejki.


Jak oceniasz ten pomysł wykorzystany przy okazji tej kampanii sklepów Lidl?



Poniżej przykładowa grafika reklamowa z tej kampanii.



(fot. Lidl Polska)

ZOBACZ INNE POMYSŁY:


Panel Logowania


Zapamiętaj mnie na 14 dni.

Lub

Zarejestruj się