Jeśli chciałaś/eś wypłacić gotówkę z bankomatu i po zrealizowaniu operacji maszyna nie wydała Ci pieniędzy a zostały one pobrane z Twojego konta nie panikuj. Takie sytuacje czasem się zdarzają z różnych przyczyn np. zacięcie banknotów wewnątrz bankomatu. Najważniejsze w takiej sytuacji jest zapisanie przybliżonej godziny operacji oraz numeru ewidencyjnego bankomatu, który z reguły jest uwidoczniony na jego boku lub froncie (metalowa tabliczka z grawerem). Często również jest widoczny numer infolinii do obsługi klienta danej sieci obsługującej dany bankomat (np. Euronet, Planet Cash).
Skontaktuj się jak najszybciej z infolinią firmy obsługującej dany bankomat i poinformuj o sytuacji – otrzymasz stosowny numer zgłoszenia. Następnie również zadzwoń do swojego banku i złóż również reklamację podając numer bankomatu, datę i godzinę zdarzenia. Bankomat podczas najbliższego tzw. rozliczenia zostanie sprawdzony pod kątem zatrzymanych/zaciętych banknotów i jeśli faktycznie będą wewnątrz maszyny Twoje pieniądze bez problemu wrócą na Twoje konto. Uważasz, że warto o tym wiedzieć? Uświadom swoich bliskich lub/i znajomych 🙂