w

Dlatego warto jeść kilka migdałów dziennie a nawet o tym nie wiesz.

Migdały są doskonałym źródłem zdrowych kwasów tłuszczowych Omega-3, Omega-6 oraz żelaza, potasu, protein, wapnia, magnezu, fitosteroli, a przede wszystkim witaminy E, która jest naturalnym przeciwutleniaczem i chroni nas przed przedwczesnym starzeniem się.

Jest jednak jeden problem z migdałami, o którym mało kto wie, otóż w brązowej skórce migdałów znajduje się kwas garbnikowy oraz inhibitory enzymów, które znacząco utrudniają trawienie i wchłanianie wartości odżywczych. Jest jednak na to prosty sposób – skórek można się pozbyć przed zjedzeniem! Wrzuć migdały na na noc do szklanki wody, dzięki temu rano zdejmiesz odmoczoną skórkę bez najmniejszego problemu. Dzięki temu…

…migdały będą łatwostrawne a zawarte w nich wartości odżywcze zostaną łatwo przyswojone przez Twój organizm. Dodatkowo będą znacznie łatwiejsze do pogryzienia co istotne dla dzieci oraz osób starszych. 4 migdały to wystarczająca dzienna porcja dla dorosłej osoby pozwalająca na dostarczenie do organizmu optymalnej ilości dobroczynnych wartości odżywczych. Uważasz, że warto o tym wiedzieć? Przekaż to swoim bliskim lub znajomym.

Napisane przez Pomyslodawcy

Pamiętaj o tym jeśli Twoje dziecko ma ubezpieczenie NNW i coś mu się stanie.

Tak rozpoznasz „napompowane” wędliny. Nie daj się nabrać.