w

Gdy kasjer/ka w markecie mówi Ci „Dzień dobry” weź to pod uwagę.

Zrozum tę uprzejmość i bądź wyrozumiały/a.

Kiedy kasjer niezależnie od sklepu/marketu, w którym robisz zakupy – rozpoczynając obsługę czyli „kasowanie” Twoich zakupów, mówi do Ciebie „Dzień dobry” to nie bądź burakiem/gburem/chamem i odpowiedź mu „Dzień dobry” czy cokolwiek innego miłego!

Wiele osób/klientów to zwykłe „Dzień dobry”, które mówi do nich kasjer traktuje wręcz jak atak, przewala oczami czy rzuca jakieś niewybredne uwagi a to nie kaprys kasjera tylko JEGO PRACA i takiego zachowania oczekuje od niego kierownictwo oraz obszerna procedura obsługi klienta.

Jeśli pracownik marketu tego nie zrobi (nawet obsługując kolejny raz tego samego klienta w ciągu jednego dnia!) może mieć z tego powodu nieprzyjemności – zrozum to lub jeśli Ty to rozumiesz, uświadom innych. No tak ale przecież kierownik nie siedzi przy kasjerze cały czas? Tak to prawda ale w marketach są również kontrole tzw. tajemniczego klienta, który akurat może stać w kolejce i odnotować taki brak w obsłudze klienta.

„Odrobina uprzejmości względem drugiego człowieka jest więcej warta niż wielka miłość ku całej ludzkości.” (R. Dehmeł)

Postępujmy zgodnie z tym cytatem!

Popierasz?

Przekaż dalej. Im więcej osób zyska tę świadomość tym lepiej.

Napisane przez Pomyslodawcy

Jeśli na czole lub policzkach pojawiły Ci się takie przebarwienia to pamiętaj o tym.

Jeżeli „natłok myśli” nie daje Ci spać – to tak sobie z tym poradzisz.