w

Jeśli kobieta po zbliżeniu ma sporo powietrza „wewnątrz” – nie ignoruj tego.

To istotny sygnał organizmu, który powinien zmotywować Cię do działania.

Jeżeli kobieta po zbliżeniu ma duże ilości powietrza „wewnątrz” i musi je wypuścić to bardzo ważny sygnał jej organizmu. Czas popracować nad mięśniami dna miednicy czyli tzw. mięśniami Kegla, gdyż ta sytuacja w sposób jasny komunikuje, że są zbyt luźne.

Kiedy ta partia mięśni u kobiety jest dobrze wyćwiczona nie tylko będzie zwiększać czerpanie przyjemności ze zbliżeń przez oboje partnerów. Co ważniejsze dobrze wyćwiczone mięśnie Kegla ułatwiają ewentualny poród, znacznie przyspieszają również późniejszą regenerację ale również zmniejszają bardzo ryzyko wystąpienia z czasem krępujących i wstydliwych dla wielu kobiet dolegliwości jakimi są nietrzymanie moczu, wypadnięciem macicy czy pęcherza.

Chcesz wiedzieć jak je wyćwiczyć?

Podczas najbliższej wizyty w toalecie, gdy będziesz oddawać mocz na chwilę spróbuj zatrzymać strumień. Jeśli Ci się uda – brawo właśnie napięłaś mięśnie Kegla. Jednak nie powinnaś ćwiczyć podczas załatwiania tej potrzeby fizjologicznej, gdyż regularne wstrzymywanie moczu może prowadzić do niepotrzebnych komplikacji zdrowotnych.

Najłatwiejszym i najbezpieczniejszym sposobem na regularne ćwiczenie mięśni Kegla jest ich napinanie w dokładnie ten sam sposób w jaki powstrzymałaś strumień moczu – jednak powinnaś robić to „na sucho” a najlepiej po wcześniejszym opróżnieniu pęcherza.

Napnij mięśnie i przytrzymaj napięte 5-10 sekund, następnie rozluźnij – powtórz tę czynność 5 do 10 razy po każdorazowej chwili odpoczynku. Ćwiczyć możesz na siedząco lub leżąco jak Ci wygodniej. Na takie ćwiczenie potrzebujesz dosłownie kilku minut dziennie a już po miesiącu zauważysz różnicę.

Napisane przez Pomyslodawcy

Jeśli nie zamykasz drzwi „na klucz” po wejściu do domu – pamiętaj o tym.

Jeśli podczas wakacji zobaczysz na klamce swojego samochodu kłódkę – pamiętaj.