w

Jeżeli zauważysz jakieś plamki, odbarwienia na plasterkach wędliny drobiowej, to może być to uzasadniona podstawa do reklamacji.

Kupujesz wędliny drobiowe z kurczaka czy indyka bo chcesz jeść mniej tłuste wyroby? Może po prostu innych Twoje dzieci nie chcą ruszyć (bo żyłki, tłuszczyk etc.)? A może po prostu lubisz drobiowe wędliny?

Oczywistą oczywistością jest to, że należy wybierać tego typu wyroby bez mięsa tzw. MOM czyli oddzielonego mechanicznie oraz aby zawartość mięsa była procentowo możliwie jak największa w składzie (ok. 85-90%). Także aby skład był możliwie jak najkrótszy. Jednak czasem mimo przestrzegania tych wszystkich wytycznych można napotkać wyroby słabszej jakości (np. po prostu wadliwa partia produkcyjna), które można poznać na przykład po różnego rodzaju plamach na plasterkach gotowej wędliny.

Kiedy prosisz o pokrojenie wędliny w sklepie nie jesteś w stanie zobaczyć każdego plasterka a wyrób umieszczony w ladzie chłodniczej „od frontu” prezentuje się nienagannie. Dopiero w domu odkrywasz, że część wędliny jest „nakrapiana”. Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy, że wygląd tego typu drobiowej wędliny, która powinna mieć jednorodny koloryt jeśli jest wykonana z piersi kurczaka/indyka jest podstawą do zwrotu wyrobu w sklepie. Jest to wada tego typu wyrobu.

Zastanawiasz się czym są owe ślady? Otóż mogą być to na przykład pozostałości paszy dla kurcząt z ich żołądków, które wraz z tzw. surowcem trafiły do procesu produkcyjnego wędliny lub również przekrwione/czerwone kawałki mięsa, które oczywiście nie powinny znaleźć się w gotowym wyrobie. Reasumując jeśli zobaczysz coś takiego w zakupionej wędlinie drobiowej to możesz żądać zwrotu pieniędzy.

Napisane przez Pomyslodawcy

Jeżeli masz wrażenie, że Twoje kaloryfery w mieszkaniu/domu słabo grzeją to to powinnaś/powinieneś zweryfikować.

Tak zdejmiesz samodzielnie sklepowy klips, jeśli obsługa go przeoczyła i nie piszczał na bramce.