w

Kasjerka mówi Ci „Dzień dobry” rozpoczynając skanowanie Twoich zakupów? Miej tego świadomość.

Zrozum tę uprzejmość i bądź wyrozumiały/a.

Kiedy kasjer niezależnie od sklepu/marketu, w którym robisz zakupy – rozpoczynając obsługę czyli „kasowanie” Twoich zakupów, mówi do Ciebie „Dzień dobry” to nie bądź burakiem/gburem/chamem i odpowiedź mu „Dzień dobry” czy cokolwiek innego miłego!

Wiele osób/klientów to zwykłe „Dzień dobry”, które mówi do nich kasjer traktuje wręcz jak atak, przewala oczami czy rzuca jakieś niewybredne uwagi a to nie kaprys kasjera tylko JEGO PRACA i takiego zachowania oczekuje od niego kierownictwo oraz obszerna procedura obsługi klienta.

Jeśli pracownik marketu tego nie zrobi (nawet obsługując kolejny raz tego samego klienta w ciągu jednego dnia!) może mieć z tego powodu nieprzyjemności – zrozum to lub jeśli Ty to rozumiesz, uświadom innych.

No tak ale przecież kierownik nie siedzi przy kasjerze cały czas? Tak to prawda ale w marketach są również kontrole tzw. tajemniczego klienta, który akurat może stać w kolejce i odnotować taki brak w obsłudze klienta.

„Odrobina uprzejmości względem drugiego człowieka jest więcej warta niż wielka miłość ku całej ludzkości.” (R. Dehmeł)

Postępujmy zgodnie z tym cytatem! Uważasz, że warto o tym wiedzieć? Uświadom swoich bliskich lub/i znajomych.

Napisane przez Pomyslodawcy

Tak zbierzesz znacznie więcej i szybciej naklejki na Swojaki w Biedronce.