w

Lubisz migdały? Tego prawdopodobnie o nich nie wiesz a warto.

Migdały są doskonałym źródłem zdrowych kwasów tłuszczowych Omega-3, Omega-6 oraz żelaza, potasu, protein, wapnia, magnezu, fitosteroli, a przede wszystkim witaminy E, która jest naturalnym przeciwutleniaczem i chroni nas przed przedwczesnym starzeniem się.

Jest jednak jeden problem z migdałami, o którym mało kto wie, otóż w brązowej skórce migdałów znajduje się kwas garbnikowy oraz inhibitory enzymów, które znacząco utrudniają trawienie i wchłanianie wartości odżywczych.

Jest jednak na to prosty sposób – skórek można się pozbyć przed zjedzeniem! Wrzuć migdały na na noc do szklanki wody, dzięki temu rano zdejmiesz odmoczoną skórkę bez najmniejszego problemu.

Dzięki temu migdały będą łatwostrawne a zawarte w nich wartości odżywcze zostaną łatwo przyswojone przez Twój organizm. Dodatkowo będą znacznie łatwiejsze do pogryzienia co istotne dla dzieci oraz osób starszych.

4 migdały to wystarczająca dzienna porcja dla dorosłej osoby pozwalająca na dostarczenie do organizmu optymalnej ilości dobroczynnych wartości odżywczych. Uważasz, tę informację za wartościową? Powiedz o tym bliskim lub znajomym albo po prostu udostępnij ten artykuł jeśli chcesz 🙂

Napisane przez Pomyslodawcy

Chcesz wiedzieć czy w danym bistro/barze/restauracji zjesz bezpiecznie posiłek? Zapamiętaj ten sposób.

Ludzie posiadający przerwę między jedynkami często tak mają..