w

Zabawna wpadka w najnowszej kampanii popularnej sieci sklepów.

Popularna sieć sklepów w Polsce, w której logo znajduje się radosny owad wystartowała z najnowszą kampanią marketingową zarówno w internecie jak i stacjonarnie w sklepach na terenie całego kraju.

Ma ona podkreślać dbałość sieci sklepów o świeżość produktów oferowanych w ich placówkach. Pojawia się w niej również neologizm, który sieć w tym kontekście promuje w odniesieniu do swoich pracowników czyli „Świeżoznawcy” podkreślając wagę starań wszystkich pracowników w kwestiach pieczołowitości działań zmierzających do stałej dostępności wyłącznie świeżych produktów.

Jednak czujni internauci na portalu Wykop.pl już wypatrzyli błąd, który przemknął w kampanii i obecnie znajduje się w zarówno na plakatach reklamowych w witrynach reklamowych usytuowanych przy sklepach, a także w internecie na stronie kampanii czyli https://swiezoznawcy.pl

Kobieta występująca w spocie kampanii oraz na plakatach reklamowych pokazywana jest jako aktywna sportowo osoba, grająca w siatkówkę. Zdjęcie porównujące jej sprawność w sklepie zestawiono ze zdjęciem z sali podczas gry a całość opatrzono hasłem: „Niezawodni na boisku i stoisku” i tu właśnie pojawił się powód kpin…otóż Pani na zdjęciu łapie piłkę grając w siatkówkę zamiast ją odbić – przynajmniej tak to wygląda na zdjęciu 🙂 Ktoś po drodze mówiąc kolokwialnie – nawalił :)) ZOBACZ:

źródło zdjęcia: http://swiezoznawcy.pl

Napisane przez Pomyslodawcy

Przestrzegaj tych kilku zasad a Twoje schabowe zawsze będą przepyszne.

Właśnie dlatego robiąc remont łazienki trzeba wszystko dobrze przemyśleć.