w

Zastanawiasz się dlaczego kasjerki/kasjerzy nie chorują? Oto odpowiedź na to pytanie.

Jaką obecnie mamy sytuację na terenie naszego kraju oraz globalną również to chyba nie musimy nikomu obecnie specjalnie tego wyjaśniać. Jednak niewątpliwie możemy być pewni, że o 2020 roku pojawi się obszerna wzmianka w przyszłości w podręcznikach historii, a my będziemy mogli mówić swoim wnukom jak to „wszystko” wyglądało.

Jak wiecie (lub nie) my również obserwujemy dla Was rozwój zdarzeń i staramy się Wam przekazywać rzetelne informacje związane ze wszelkimi zmianami w kwestiach nakazów/zakazów/ograniczeń i wszystkiego co związane z tym abyście byli bezpieczni w tym specyficznym czasie. Każdy jest tym wszystkim obecnie zmęczony a co za tym idzie znacznie łatwiej wiele osób zaczyna wierzyć w różne bzdury.

Dlatego dziś chcielibyśmy się zająć jedną z takich bzdur, które ostatnio zyskują popularność, a wiele osób podejmuje ją jako pewny argument w kwestii powątpiewania w realność obecnego zagrożenia oraz co gorsze zasadności stosowania środków ochronnych. Mamy na myśli stwierdzenie, które bardzo często pojawia się w różnych dyskusjach w sieci związanych z obecnym stanem a mianowicie „Dlaczego kasjerzy/kasjerki w marketach nie chorują a przecież mają częsty kontakt z innymi ludźmi”….

Otóż oni również chorują! („dowody” znajdziesz poniżej) To, że nie słyszałaś/eś tego z „pierwszej ręki” czy, to że w „Twoim” sklepie/markecie nic się nie wydarzyło to jest to tylko i wyłącznie powód dla Ciebie do radości, gdyż to znak, że jeszcze nie jest „tak źle” (mówiąc kolokwialnie) w Twoim najbliższym otoczeniu/okolicy.

Gdyby każda osoba, która używa tego bzdurnego argumentu zadała sobie odrobinę trudu i użyła chociażby wyszukiwarki Google, to już w ciągu kilkunastu sekund znalazłaby wiele wzmianek prasowych o zachorowaniach wśród pracowników popularnych sieci. Poniżej znajdziesz kilka linków do artykułów, które powinny rozwiać wszelkie wątpliwości. Dlatego prosimy i apelujemy abyście nie bagatelizowali podstawowych zasad bezpieczeństwa! Uważasz, że warto o tym wiedzieć? Uświadom swoich bliskich lub/i znajomych aby nie propagowali bzdur 🙂 

Link do artykułu

Link do artykułu

Link do artykułu

 

Napisane przez Pomyslodawcy

Masz tak zwany „brzydki” charakter pisma? Oto coś o Tobie prawdopodobnie.

Nowy pomysł Lidla, który znacząco ułatwi zakupy klientom w ich sklepach.